La instància general és l'instrument que l'Agència Valenciana Antifrau posa a la disposició dels ciutadans perquè puguen presentar una sol·licitud sobre assumptes de competència de l'Agència, sempre que no existisca un model normalitzat específic per al tràmit que desitja realitzar.
Abans d'utilitzar aquest tràmit, és important comprovar que no existeix una fitxa de tràmit específica, amb el seu corresponent imprés, per a la gestió concreta que realitzarà, amb la finalitat d'evitar requeriments d'aportació de documentació, esmena, etc. que puguen dilatar el procediment.
Qualsevol persona té dret a presentar davant l'Agència Valenciana Antifrau una sol·licitud, escrit o comunicació sota la forma que trie lliurement, sense més requisit que incloure la informació que exigeix l'article 66.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques (LPAC):
No hi ha un termini per a la presentació de la sol·licitud per part de la persona interessada.
Per al cas que no hi haja termini específic de resolució, el màxim serà de tres mesos a comptar des de la data en què la sol·licitud haja tingut entrada en el registre electrònic de l'Administració o organisme competent per a la seua tramitació, segons la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
A través de la seu electrònica https://sede.antifraucv.es, 24 hores al dia, tots els dies de l'any.
Per a realitzar la Sol·licitud Presentació d'Escrit de manera electrònica, és necessari que el sol·licitant compte amb un certificat digital expedit per un prestador de serveis de certificació autoritzat, DNI electrònic, o usuari i clau d'aquesta seu electrònica.
En les oficines de l'Agència Valenciana Antifrau.
Dirección Carrer Navellos, 14. València (Valencia).
962787450
De 09:00 a 14:00
No té taxes o impostos associats.