Espereu, per favor...
Selecciona una llengua
Castellano
Valencià
Seu Electrònica
AGÈNCIA VALENCIANA ANTIFRAU
CE - Declaració anual de rendes
Informació general
Catàleg de tràmits
Els meus tràmits
Tauler d'anuncis
Incidències
Altres seus electròniques
Seu Electrònica
>
CE - Declaració anual de rendes
Sessió no iniciada
Opcions
Carpeta ciutadana
Dades de la persona usuària
Inicia sessió
CE - Declaració anual de rendes
Descripció
Declaració que haurà de realitzar el personal de l’AVAF.
Qui pot realitzar el tràmit?
Tot el personal de l’AVAF.
Quan s'ha de presentar?
Declaració inicial (fins al segon trimestre de 2022)
Per a les persones incorporades en la AVAF amb anterioritat a l'entrada en vigor del Codi ètic (19 de febrer de 2022) i fins a 19 de març de 2022: fins a 19 d'abril de 2022, es declararan les rendes corresponents a l'exercici 2020.
Per a les persones de nova incorporació a partir de 19 de març de 2022: en el termini d'un mes des de la data de la incorporació en la AVAF, es declararan les rendes corresponents a l'exercici 2020.
Declaració anual (a partir del tercer trimestre de 2022)
Anualment, durant l'últim trimestre de l'any, es presentarà una declaració anual de rendes percebudes corresponents a l'exercici anterior, per part del personal que estiguera prestant els seus serveis en la AVAF a 1 de gener de l'exercici.
Normativa d'aplicació
Arts. 26.1, 27 i 29.2 i 4 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (
https://www.antifraucv.es/informacion-de-relevancia-juridica/
)
Arts. 6, 58, 65 i 70 del Reglament de funcionament i règim interior de 27 de juny de 2019 (DOGV núm. 8582, de 2.07.2019), modificat mitjançant resolució 16 de desembre de 2021 (DOGV núm. 9250, de 5.01.2022) (
https://www.antifraucv.es/va/informacio-de-rellevancia-juridica/
)
Art. 22.1.b), 2 i 3 del Codi ètic i de conducta de la AVAF (
https://www.antifraucv.es/va/informacio-de-rellevancia-juridica/
)
Realitzar el tràmit
S'haurà de presentar la declaració a través de la ‘Carpeta ciutadana’ de la seu electrònica de la AVAF (
https://sede.antifraucv.es/catalogoservicios.aspx?area=&ambito=3
), a través del tràmit electrònic “Declaració anual de rendes”, emplenant el formulari (amb indicació de l'exercici corresponent a la declaració presentada), i adjuntant la declaració signada electrònicament en un fitxer encriptat (Model Annex II encriptat); ); realitzant, posteriorment, l'indicat en les instruccions internes.
Plantilles de documents que cal presentar
Plantilla Annex II - Declaració anual de rendes
Requisits de la sol·licitud
S'ha de signar la sol·licitud
El tràmit requereix que la persona sol·licitant s'identifique i signe amb certificat digital
Les persones sol·licitants poden ser persones físiques
AGÈNCIA VALENCIANA ANTIFRAU - Q4601431B
C\ Navellos 14 Porta 3
46003 Valéncia (Valéncia)
Reconeixements
Accessibilitat
|
Avís legal
|
Sedipualb@