Sol·licitud de certificats d'empleat públic (en software o targeta criptogràfica) per al personal de l'AVAF quan requerisca .
En compliment de la Resolució 225/2020, de 23 de juny, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual s'aprova la política de firma electrònica i de certificats per a l'AVAF, publicada en DOGV núm. 8850 de 6 de juliol de 2020 i de l'article 26 i 70 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, que establix l'obligatorietat per als empleats públics d'utilitzar mitjans electrònics en el desenvolupament de les seues activitats administratives, l'AVAF facilita a tots els seus funcionaris certificats de firma electrònica d'empleat públic (en programari o targeta criptogràfica amb certificat).
Tot el personal de l'AVAF.
De manera immediata quan el personal requerisca d'este certificat d'empleat públic per al desenvolupament de les seues funcions en l'AVAF.
S'haurà de realitzar este tramite per a obtindre o renovar el certificat d'empleat públic.